A. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?


1. Plaats een product in je winkelwagentje
2. Je vult je gegevens in
3. Kies uit één van de betaalmogelijkheden
4. Controleer een laatste keer uw bestelling en klik op 'Definitief bestellen'

B. Heb ik een account nodig om kleding te bestellen?

Nee, je hebt geen account nodig om een aankoop te doen. Wel is het gemakkelijk om een account aan te maken, zodat jij inzage hebt in jouw bestellingen!

C. Kan ik mijn order achteraf nog wijzigen of annuleren?
Na het plaatsen van je bestelling is het helaas niet meer mogelijk om gegevens te wijzigen of annuleren via de website. Mocht u toch nog iets willen aanpassen aan uw bestelling kan u altijd een mailtje sturen naar info@bbsjiek.be. Wij doen er alles aan om uw juiste bestelling zo snel mogelijk op te sturen.

D. Toen ik een artikel in mijn winkelmandje plaatste was het nog op voorraad. Bij de kassa is het uitverkocht. Hoe kan dit?
Wij krijgen enorm veel bestellingen binnen op een dag. De kans bestaat dat het product uitverkocht raakt tijdens jouw aankoopproces indien het te lang in uw winkelmandje blijft zitten.